Friday, May 22, 2009

တစ္တီတူး

ညကက်ေနာ္ ေျခႏွစ္ေခ်ာင္းကို မိုးေပၚေထာင္ထားတဲ့ ထူးထူးဆန္းဆန္း သတၱ၀ါေလးတစ္ေကာင္နဲ႔ ေတြ႕ခဲ့တယ္။
“ဟ ဟတ္ေကာင္ မင္းဘာေကာင္လဲ၊ဘာလို႔ အဲလိုအိပ္ေနတုန္း၊ သူမ်ားေတြ ရုိးရိုးတန္းတန္းအိပ္တာပါ” က်ေနာ္ လွ်ာရွည္ျပီးေမးလိုက္မိသည္။သူကက်ေနာ္ကိုတခ်က္ၾကည့္ျပီး“မိုးျပိဳမွာစိုးလို႔”တဲ့က်ေနာ္လည္းဟတ္ဟတ္ပတ္ပတ္ ရီလိုက္တယ္။“မရီပါနဲ႔ဗ်ာ၊ သူသူကိုယ္ကိုယ္ အေၾကာက္တရားတစ္မ်ိဳးစီေတာ့ ရွိၾကတာပဲ။ တခ်ိဳ႕က သရဲေၾကာက္တယ္၊တစ္ခ်ိဳ႕ ကအရုပ္ေၾကာက္တယ္၊ တိရိစာၦန္ေၾကာက္တယ္၊ ခမ်ားလည္းတစ္ခုုခုေတာ့ေၾကာက္ မွာပဲ”ေျပာေတာ့က်ေနာ္လည္းသနားသြားျပီး “မိုးမျပိဳပါဘူးကြာ၊ မင္းကိုဘယ္သူေျပာလဲ ၊စိတ္ခ်လက္ခ်အိပ္၊ ဘာမွပူပန္မေနနဲ႔”လို႔ႏွစ္သိမ့္လိုက္ ေတာ့ မ်က္ႏွာငယ္ေလးနဲ႔ “ျပိဳမွာဗ်”လို႔ေရ ရြတ္ေနေလရဲ့။ သူ႔ပူပန္မႈကိုယုတၱိ မရွိဘူးမေျပာရက္ပါဘူး။ သူတကယ္ ခံစားရလို႔ေနမွာပါ။ ျပိဳင္ေျပာမေနခ်င္တာနဲ႔ လွည့္ထြက္မယ္လုပ္ျပီးမွ လွမ္းေမးလိုက္တယ္။“ဒါနဲ႔ မင္းနာမည္ဘယ္သူလဲ”
“တစ္တီတူး”။

က်ေနာ္လည္း ေခါင္းတခါခါနဲ႔ သူ႔အနားကထြက္လာခဲ့တယ္။ ခပ္လွမ္းလွမ္းေရာက္ေတာ့ မိုးေကာင္းကင္ၾကီးကို ေမာ့ၾကည့္ ေနတဲ့ သူနဲ႔တူတဲ့သူကိုသြားေတြ႔တယ္။“ဟေရာင္ မင္းေရာ မင္းေကာင္ေတြလို ေျခေထာက္ႏွစ္ေခ်ာင္း ေထာင္မအိပ္ ဘူးလား”။က်ေနာ္ကို ေခါင္းခါျပတယ္။ “မေၾကာက္ဘူးလား”လို႔ေမးလိုက္တယ္။ သူက ခပ္ဆိပ္ ဆိပ္ပဲ။ က်ေနာ္လည္း သူ႔ေဘးနား၀င္ထိုင္ရင္း “မင္းတို႔ႏွစ္ေယာက္အေၾကာင္း ေျပာျပပါ့လား”လို႔ေမးလိုက္တယ္။ သူကသက္ျပင္းခ်ရင္း ေျပာျပတယ္။
“သူနဲ႔က်ေနာ္နဲ႔က ဘာမွမဆိုင္ပါဘူးဗ်ာ။ ဒါေပမယ့္ သူရွိေနရင္ က်ေနာ္ေပ်ာ္တယ္။ က်ေနာ္သူ႕အေၾကာင္း သိတယ္ဗ်။ သူ႔တကယ္ျပိဳမွာဗ်။ က်ေနာ္ကိုသနားလို႔ သူအလိုက္အထိုက္ဆက္ဆံေနတာ။ သူ႔ရာသီဥတုကို ခင္ဗ်ားတို႔လူေတြ ထက္က်ေနာ္ပုိသိတာေပါ့ဗ်ာ။”
အဲဒါက်ေနာ့္ရဲ့ ပူပန္မႈပဲ။”
“မင္းဘာမွ ျပင္ဆင္မထားဘူးလား” က်ေနာ္ၾကားျဖတ္ေမးလိုက္ေတာ့
“ဘာကိုျပင္ဆင္ထားရမွာလဲ၊ သူျပိဳလာရင္ျပံဳးႏိုင္ေအာင္က်ေနာ္ျပင္ဆင္ထားျပီးျပီ”။
“ဟိုေကာင္ေတြလို ေျခေထာက္ႏွစ္ေခ်ာင္းေထာင္မအိပ္ဘူးလား”
“သူျပိဳလာရင္ မေတာ္တဆထိခိုက္မိမွာစိုးတယ္၊ ဒါနဲ႔ ခင္ဗ်ား မိုးေကာင္းကင္ အပိုင္းအစေလးမ်ားေတြ႔ရင္ က်ေနာ္ကို ျပန္ေပးပါဗ်ာ။ က်ေနာ္အမွတ္တရသိမ္းထားခ်င္လို႔”
က်ေနာ္လည္းေခါင္းညိတ္ျပရင္း ျပန္လာခဲ့တယ္။ မိုးေကာင္ကင္ၾကီးကို ေမာ့ၾကည့္လိုက္ေတာ့ တိမ္ေတြက နီးနီးေလးဗ်ာ။

ပူပင္မႈကင္းေ၀းၾကပါေစ။
ေရတမာ

4 comments:

သားၾကီး said...

အေရးအသားကေတာ့ေရေရလည္လည္လန္းတယ္ဗ်ိဳ႕ :)

khin oo may said...

ကုိယ္တုိင္ေရးတာေသခ်ာတယ္ေနာ္။

ေရတမာ said...

မမကြန္ ဘာျဖစ္လို႔ပါလိမ့္။ က်ေနာ္ကိုယ္တိုင္ ေခါင္းပူေအာင္ေရးထားရတာပါဗ်ာ။ ဒီထက္ေကာင္းေအာင္ဘယ္လိုမွ မေရးႏိုင္ေတာ့တာနဲ႔ ဒီေလာက္နဲ႔ပဲေက်နပ္လိုက္ရတာပါ။ ပံုတူမ်ားရွိေနလို႔လား။

RePublic said...

စိတ္ထဲရွိတာ စိတ္ၾကိဳက္ေရးပါ ၊၊ အားေပးပါတယ္၊၊