Tuesday, January 20, 2009

ကြ်ႏု္ပ္၏စံျပသူငယ္ခ်င္းမ်ား(၁)


က်ေနာ္တို႔အသက္အရႊယ္အလိုက္လူေပါင္းမ်ားစြာႏွင့္ဆက္ဆံၾကရပါသည္။ ထိုလူမ်ားစြာထဲမွမိ္မိသေဘာထားႏွင့္ကိုက္ညီသူမ်ားကို
သူငယ္ခ်င္းမ်ားအျဖစ္သတ္မွတ္ၾကပါသည္။ လူမမည္ကေလးဘ၀ကထဲက လမ္းထဲမွရွိေသာကေလးမ်ားႏွင္႔အတူတူေဆာ့ကစားရင္း
ခင္မင္ခဲ့ၾကေသာသူငယ္ခ်င္းမ်ားရွိသလို၊ေက်ာင္းေနအရႊယ္ သူငယ္တန္းမွ တကၠသိုလ္မ်ားအထိ လူေပါင္းမ်ားစြာႏွင့္ဆက္ဆံရ
မိတ္ေဆြသူငယ္ခ်င္းမ်ားရရွိခဲ့ၾကပါသည္။

က်ေနာ့္သူငယ္ခ်င္းမ်ားကိုမည္သို႔မည္ပံုခင္မင္ခဲ့သည္၊မည္သည္အခ်ိန္ကခင္မင္ခဲ့သည္ကိုမွတ္မိခဲလွပါသည္။ က်ေနာ္မည္သို႕ခင္မင္ခဲ့
သည္ကိုမွတ္မိေသာသူငယ္ခ်င္းတေယာက္ရွိပါသည္။ က်ေနာ္ဒုတိယတန္းကိုစတက္ေသာေန႔တေန႔ကက်ေနာ္ေဘးနားသို႔ေက်ာင္းသား
အသစ္တေယာက္လာထိုင္ပါသည္။က်န္ေသာေက်ာင္းသားေက်ာင္သူမ်ားမွာပထမတန္းကတည္းကအတန္းေဖာ္မ်ားျဖစ္ပါသည္။
ပထမဆံုးေန႔ျဖစ္၍က်ေနာ္ဖတ္စာစာအုပ္မရေသးပါ။က်ေနာ္ေဘးရွိေက်ာင္းသားေလး၏မိခင္မွာေက်ာင္းဆရာမျဖစ္၍သူတြင္စာအုပ္
ရွိပါသည္။ ပထမတန္းကတည္းကခင္ခဲ့ေသာသူငယ္ခ်င္းတြင္လည္းစာအုပ္ရွိပါသည္။သူကိုက်ေနာ္ႏွင့္အတူတူၾကည္္႔ရန္ေျပာေသာ
အခါက်ေနာ္၏အတန္းေဖာ္မွာျငင္းပယ္ခဲ့ပါသည္။ ထိုအခ်ိန္တြင္ က်ေနာ့္ေဘးရွိေက်ာင္းသားေလးမွသူႏွင့္အတူတူၾကည့္ရန္ဖိတ္ေခၚေသာ
အခါက်ေနာ္ေတာ္ေတာ္၀မ္းသာသြားပါသည္။ ထိုအခ်ိန္ကတည္းကသူသည္က်ေနာ္၏ အခ်စ္ဆံုးသူငယ္ခ်င္းျဖစ္လာပါေတာ့သည္။
သူသည္စာအလြန္ေတာ္ပါသည္။ လက္ေရးအလြန္လွပါသည္။ အလြန္ထက္ျမက္သည့္အေတြးအေခၚပိုင္ဆိုင္ပါသည္။စနစ္က်ျခင္းႏွင့္
အတူ၊ စိတ္ထားေကာင္းမြန္ျခင္းမွာက်ေနာ္ေလးစားရေသာအခ်က္မ်ားပင္ျဖစ္ပါသည္။ ဟာသဥာဏ္ရႊင္ေသာသူျဖစ္ပါသည္။
က်ေနာ္အားက်ေသာအခ်က္မွာ ကိုယ္ကိုကိုယံုၾကည္မႈရွိျခင္းပင္ျဖစ္ပါသည္။ သူ႔ရဲ့ဂ်စ္ကန္ကန္အျပဳအမႈေတြကလည္းသူကိုက်ေနာ္
ခ်စ္တဲ့အခ်က္တခ်က္ျဖစ္ပါသည္။ က်ေနာ္တို႔ႏွစ္ေယာက္လံုးတူညီသည့္အခ်က္မွာ ပန္းခ်ီ၀ါသနာပါျခင္းပင္ျဖစ္သည္။ က်ေနာ္က
မျဖစ္ညစ္က်ယ္ဆြဲတတ္ေပမယ့္ သူကေတာ့ေရေဆးပါ စိတ္ကူးရသလိုဆြဲတတ္ေနပါျပီ။သူယံုၾကည္ခ်က္အတိုင္း ယခုအသက္အပိုင္း
အျခားမွာပင္သူေဠးတစ္ေယာက္ျဖစ္ေနပါျပီ။ သူ၀ါသနာပါရာကိုလုပ္ရင္း သူစိတ္ကူးရွိတာကိုလုပ္ကိုင္ေနတဲ့သူငယ္ခ်င္းကိုအေ၀း
တေနရာကေန လြမ္းဆြတ္သတိရေနေၾကာင္း သူငယ္ခ်င္းသိပါစ။

ေနာက္တေယာက္ကေတာ့ က်ေနာ့တို႔လမ္းထိပ္က သူငယ္ခ်င္းပါ။၀မ္းနည္းစရာေကာင္းတာ က်ေနာ္တို႔ဘယ္လိုစသိျပီး ဘယ္လို
သူငယ္ခ်င္းျဖစ္ခဲ့တယ္ဆိုတာက်ေနာ္မမွတ္မိေတာ့ပါ။ ေလာကဓံတရားကို အရြယ္မတိုင္မီ ရင္ဆိုင္လိုက္ရသည့္ သူငယ္ခ်င္းမွာ
ေလာကၾကီးအေၾကာင္းကိုေကာင္းေကာင္းနားလည္ေနပါျပီ။လူေတြအေၾကာင္းကိုေကာင္းေကာင္းနားလည္သည့္သူငယ္ခ်င္းမွာ
က်ေနာ္ေလးစားရေသာစံျပသူငယ္ခ်င္းတေယာက္ျဖစ္ပါသည္။ ေလာကဓံတရားကိုရင္ဆိုင္ရခ်ိန္မွာ သူကက်ေနာ္ကိုစိတ္ဓာတ္ခြန္အား
ေတြေပးပါသည္။ က်ေနာ္ရင္ဆိုင္ရသည့္ ေလာကဓံမွာသူႏွင့္စာရင္ေျပာပဖြယ္မရွိပါ။ အေနေ၀းေပမယ့္ စာႏွင့္ ဆက္သြယ္၍တေယာက္
ႏွင့္တေယာက္ သံေယာဇဥ္မျပတ္ၾကပါ။ သူရဲ့ဟာသဥာဏ္ရြင္ျခင္း ကက်ေနာ္ႏွစ္သက္ေသာသူ၏အျပဴအမႈတရပ္ျဖစ္ပါသည္။
သူငယ္ခ်င္းႏွိမ့္ပါးေနစဥ္တြင္ က်ေနာ္ထိထိေရာက္ေရာက္ဘာမွ်ကူညီီႏိုင္စြမ္းမရွိေသးပါ။ အခ်ိန္အခါအခြင့္သင့္ လွ်င္က်ေနာ္ကိုယ္စြမ္း
ဥာဏ္စြမ္းရရွိသမွ်ကူညီေပးခ်င္ပါသည္။ သူငယ္ခ်င္းတေယာက္ လက္ရွိဘ၀ထက္ ေက်နပ္စရာေကာင္းထက္ ဘ၀ကိုအျမန္ဆံုးပိုင္ဆိုင္ႏိုင္
ပါေစေၾကာင္း ဆုေတာင္းေပးေနပါမယ္။

ဒီပံုေလးကို မင္းတို႔ကိုသတိရတုိင္းအျမဲ ၾကည့္ျဖစ္ပါတယ္

2 comments:

ေနစိုးနိုင္ said...

ညီ သိေစခ်င္တဲ့ သူငယ္ခ်င္းေတြ ေရာက္ရာအရပ္ ကေန သိနိုင္ပါေစလို႕ ဆုေတာင္းေပးလိုက္ပါတယ္

Anonymous said...

ေက်းဇူးပဲ အကို